.

.

כבל רצועה של שרשרת כלבים כבדה של שרשרת כלבים כבדה, רצועת רצועה של שרשרת כלבים לעיסה לכלבים וחיות מחמד קטנות ובינוניות קטנות, גדולות)

כבל רצועה של שרשרת כלבים כבדה של שרשרת כלבים כבדה, רצועת רצועה של שרשרת כלבים לעיסה לכלבים וחיות מחמד קטנות ובינוניות קטנות, גדולות)

ILS 2.00
כמות

רצועת שרשרת הקשירה של הכלבים עשויה מפלדת אל חלד, שהיא הוכחה אנטי-אולסטית, חזקה ולעיסה. אורך הכלב הזה מוביל : 8.2 רגל (250 ס"מ). גודל קטן לכלב פחות 22 קילוגרם/10 ק"ג; מדיום גודל לכלב פחות 80 קילוגרם/36 ק"ג, גודל גדול לכלב פחות 200 קילוגרם/90 ק"ג. רצועות שרשרת הכלבים הנירוסטה עם 2 קרבינרים (מתכווננים באורך), תוכלו לחבר את רצועת הכלב הזו לעצים, עמדות, עוגנים קרקעיים או הימור כלב. שרשראות הקשירה של כלב נירוסטה מושלמות לכלבים וחיות מחמד קטנות, בינוניות, גדולות. רצועת שרשרת הקשירה של הכלבים עשויה מפלדת אל חלד, שהיא הוכחה אנטי-אולסטית, חזקה ולעיסה. אורך הכלב הזה מוביל : 8.2 רגל (250 ס"מ). גודל קטן לכלב פחות 22 קילוגרם/10 ק"ג; מדיום גודל לכלב פחות 80 קילוגרם/36 ק"ג, גודל גדול לכלב פחות 200 קילוגרם/90 ק"ג. רצועות שרשרת הכלבים הנירוסטה עם 2 קרבינרים (מתכווננים באורך), תוכלו לחבר את רצועת הכלב הזו לעצים, עמדות, עוגנים קרקעיים או הימור כלב. שרשראות הקשירה של כלב נירוסטה מושלמות לכלבים וחיות מחמד קטנות, בינוניות, גדולות. רצועת השרשרת של כלב נירוסטה זו רצועת שרשרת היא אנטי-אסטראסטית, חזקה ואנטי-שיט, המושלמת לכלבים וחיות מחמד קטנות, בינוניות, גדולות.

R

ההצעות הטובות ביותר